Režimové opatření COVID-19 - aktualizováno 15. 2. 2021
Režimová opatření a úřední hodiny v návaznosti na aktuální situaci s šířením onemocnění COVID-19
Úřední hodiny pro veřejnost se vrací od 15. 2. 2021 do běžného režimu
Pondělí a středa od 8 do 12 hod. a od 13 do 17 hod.
Nadále platí omezení osobního kontaktu zaměstnanců s veřejností na nezbytně nutnou úroveň s upřednostňováním písemného, elektronického či telefonického kontaktu ve všech případech, kdy je to možné, avšak při současném umožnění osobního kontaktu v úředních hodinách za přísného dodržování zvýšených hygienických požadavků v souladu s přijatými režimovými opatřeními v souvislosti s šířením onemocnění COVID-19. S ohledem na zvýšená hygienická opatření je žádoucí, aby osoby, které mají v úmyslu využít možnosti osobního kontaktu, před návštěvou příslušného pracoviště nejprve kontaktovaly (telefonicky, e-mailem) daného zaměstnance a domluvily si termín návštěvy tak, aby bylo v maximální možné míře omezeno shlukování osob v objektech HZS MSK. Osoby nacházející se v objektech HZS MSK jsou povinny dodržovat pokyny zaměstnanců ke snížení rizika přenosu infekce (zejména dodržovat požadované rozestupy, používat vlastní nebo přidělené ochranné prostředky dýchacích cest a provádět pravidelnou desinfekci rukou či předmětů).
Kontaktní údaje jsou dostupné zde:
- podatelna a sekretariáty jednotlivých územních odborů https://www.hzscr.cz/menu-organizacni-slozky.aspx
- zaměstnanci zabývající se problematikou požární prevence https://www.hzscr.cz/clanek/kontakty-prevence.aspx
- zaměstnanci zabývající se problematikou ochrany obyvatelstva https://www.hzscr.cz/clanek/ochrana-obyvatelstva-kontakty-kontakty.aspx
- zaměstnanci zabývající se problematikou krizového řízení a CNP https://www.hzscr.cz/clanek/ochrana-obyvatelstva-kontakty-kontakty.aspx