HZS Moravskoslezského kraje  

Přejdi na

Chráníme vaše životy, zdraví a majetek


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze English Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Režimové opatření COVID-19 - aktualizováno 15. 2. 2021

Režimová opatření a úřední hodiny v návaznosti na aktuální situaci s šířením onemocnění COVID-19

Úřední hodiny pro veřejnost se vrací od 15. 2. 2021 do běžného režimu

Pondělí a středa od 8 do 12 hod. a od 13 do 17 hod.

Nadále platí omezení osobního kontaktu zaměstnanců s veřejností na nezbytně nutnou úroveň s upřednostňováním písemného, elektronického či telefonického kontaktu ve všech případech, kdy je to možné, avšak při současném umožnění osobního kontaktu v úředních hodinách za přísného dodržování zvýšených hygienických požadavků v souladu s přijatými režimovými opatřeními v souvislosti s šířením onemocnění COVID-19. S ohledem na zvýšená hygienická opatření je žádoucí, aby osoby, které mají v úmyslu využít možnosti osobního kontaktu, před návštěvou příslušného pracoviště nejprve kontaktovaly (telefonicky, e-mailem) daného zaměstnance a domluvily si termín návštěvy tak, aby bylo v maximální možné míře omezeno shlukování osob v objektech HZS MSK. Osoby nacházející se v objektech HZS MSK jsou povinny dodržovat pokyny zaměstnanců ke snížení rizika přenosu infekce (zejména dodržovat požadované rozestupy, používat vlastní nebo přidělené ochranné prostředky dýchacích cest a provádět pravidelnou desinfekci rukou či předmětů).

Kontaktní údaje jsou dostupné zde:

vytisknout  e-mailem