HZS Ústeckého kraje  

Přejdi na

Chráníme vaše životy, zdraví a majetek


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze English Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Volné pracovní místo

Referent majetkové správy 

 Požadovaná profese:   Referent majetkové správy
Firma:                           ČR – Hasičský záchranný sbor Ústeckého kraje 
Pracoviště:                   Horova 1340/10, 400 01 Ústí nad Labem
Zařazení:                      Úsek Ekonomiky, Oddělení provozní a správy majetku
Tarifní třída:                  9 (rozpětí platového tarifu od 19.730,-Kč do 28.920,-Kč – dle
                                         započtené praxe) + osobní příplatek po zapracování 
Pracovní poměr na dobu určitou: 1 rok (předpoklad změny na dobu neurčitou)
Pracovní úvazek: plný úvazek (týdenní základní pracovní doba 40 hodin)
Minimální stupeň vzdělání: středoškolské, zakončené maturitou (v libovolném oboru)
Co Vám můžeme nabídnout: 
•    zajímavou a různorodou práci v ekonomické oblasti
•    stabilní zázemí organizační složky státu
•    pracovní poměr na dobu neurčitou (zkušební doba 3 měsíce)
•    pružnou pracovní dobu
•    5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna
•    zajímavý program benefitů (stravenky, penzijní připojištění)
Charakteristika pozice: 
•    zajišťování evidence nemovitého majetku (nabývání, rušení, odprodej, výpůjčky, věcná břemena, sledování nákladů)
•    práce se systémem SAP a jeho majetkovými moduly, s programem CRAB, s katastrem nemovitostí
•    zajišťování evidence movitého majetku (nabývání, zařazení do souprav, práce s kartami majetku, vyřazení, inventarizace)
•    příprava a zadávání majetkových faktur k úhradě 
Kvalifikační požadavky: 
•    minimálně středoškolské vzdělání - obor ekonomický, praxe v účetnictví výhodou 
•    znalost legislativy (zejména zákon o účetnictví, zákon o majetku státu, rozpočtová pravidla)
•    komunikační schopnosti, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost
•    řidičský průkaz skupiny „B“ podmínkou

Podání přihlášek do: 17. 12. 2021 do 15 hodin - přihlášku do výběrového řízení spolu se životopisem a  kopií dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání doručte na adresu: Krajské ředitelství HZS Ústeckého kraje, Horova 1340/10, 400 01 Ústí nad Labem, nebo emailem na michaela.kolesova@ulk.izscr.cz, v kopii natereza.burianova@ulk.izscr.cz.
Volné od: 01. 02. 2022
Kontaktní osoba: dotazy na náplň pracovního místa směrujte na plk. Ing. Janu Dudkovou,
                            vedoucí oddělení provozního a správy majetku – tel. 950 430 260, email:
                             jana.dudkova@ulk.izscr.cz
Obecné informace: personalistka Michaela Kolešová, tel. 950 430 154, nebo 734 233 184. 
 

vytisknout  e-mailem