SOŠ PO a VOŠ PO  

Přejdi na

Předcházíme rizikům


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze English Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

E-learning

Na e-learning existuje mnoho pohledů a názorů, které pramení z množství informací, které lidé o e-learningu mají. Strach z nových věcí, společně s minimem informací o tom, co je čeká, jak to funguje, jsou častým základem pro odmítavý postoj k této formě vzdělávání a počáteční nervozitu před kurzem.

Nebuďte nervózní, nebojte se e-learningu. Kurzy jsou koncipovány tak, aby průběh Vašeho studia byl přirozený a efektivní. Každý člověk má jiné vzdělávací návyky a schopnosti, někdo je stresař jiný zase prefekcionista i přes tyto rozdíly to při troše snahy zvládnou a uspějí.

Shrnutí kladů a záporů vzdělávací formy e-learning

Klady e-learningu

  • časová nezávislost studia (mohu studovat v čase, který mi vyhovuje nejvíce)
  • individuální tempo (mohu výukovým materiálům věnovat tolik času, kolik uznám za vhodné, kdykoliv si mohu látku zopakovat)
  • kratší doba, kdy jsem mimo domov (délka kurzu je zkrácena o část, která je řešena e-learningovou formou)
  • stejná úroveň znalostí napříč republikou (jednotné výukové materiály a stejné podmínky pro všechny ať už studují kdekoliv)
  • okamžité ověření znalostí (kvízy ve výukových materiálech mi poskytují zpětnou vazbu o tom zda jsem správně porozuměl výkladu).

Zápory e-learningu

  • nutnost mít emailovou adresu (slouží pro komunikaci lektora se studentem a pro obdržení prvotních informací ke kurzu jako je průvodní dopis a přístupové údaje do kurzu)
  • technické zázemí (musím mít přístup k zařízení pro studium, PC, notebook s připojením na internet).

Vstup do e-learningového systému SOŠ PO a VOŠ PO naleznete na adrese www.hasici-elearning.cz. Pouze pro registrované uživatele (kromě služební zkoušky pro příslušníky HZS ČR).
POZN: v této chvíli se postupně pracuje na přechodu kurzů do nového prostředí MOODLE. Odkaz pro vstup do prostředí MOODLE SOŠ PO a VOŠ PO: https://lms.hasici-elearning.cz/


aktualizováno: 15.2.2024

vytisknout  e-mailem