HZS hlavního města Prahy  

Přejdi na

Vaše důvěra je náš závazek


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze English Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Vyžádané informace 2022

Poskytnutí informace č.j. HSAA-3026-4/2022

Žadatel dle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, požádal o poskytnutí "kompletního protokolu z provedené mimořádné kontroly ze strany HZS HMP v objektu Základní umělecké školy Praha 4 Lounských 129, 140 00  Praha 4 - Nusle, která proběhla dne 9. 3. 2022". žadateli byla zaslána kopie protokolu o kontrole, č.j. HSAA-843-5/2022 ze dne 8. března 2022.

_________________________________________________________________________________________________________________

Poskytnutí informace č.j. HSAA-1395-4/2022

Žadatel dle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, požádal o poskytnutí následujících informací:

Hasičský záchranný sbor hlavního města Prahy (dále jen „HZS hl. m. Prahy“ nebo „povinný subjekt“) jako povinný subjekt ve smyslu § 2 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále také jako „informační zákon“), obdržel dne 2. února 2022 usnesení Ministerstva vnitra-generálního ředitelství Hasičského záchranného sboru České republiky, č.j. MV-23278-2/PO-PRE-2022 ze dne 1. února 2022, s postoupením Vaší žádosti ve věci „Prosba o informaci, nebo stanovisko ohledně obsahu PBŘ předkládaného k projektu zdravotnického zařízení, pokud je to možné podle zákonu 106 o přístupu k informacím.“ ze dne 24. ledna 2022 (dále jen „žádost“).
V žádosti nebyly uvedeny konkrétní informace k řešenému objektu např. adresa stavby, čísla jednací závazných stanovisek vydaných HZS hl. m. Prahy, nebylo uvedeno datum zpracování požárně bezpečnostního řešení (dále jen „PBŘ“), nebyl uveden zpracovatel PBŘ a zároveň v rámci žádosti nebyla doložena projektová dokumentace včetně rozporovaného PBŘ.
K Vaší žádosti sdělujeme:
1) Citace: „za jakých podmínek Požárně Bezpečnostní Řešení takového projektovaného zdravotnické zařízení, může zcela ignorovat reálnou skutečnost nemožnosti rozumného zajištění příjezdových komunikací a nedostupnosti nástupních ploch zásahové požární techniky s ohledem na konkrétní místní podmínky?“.
Odpověď:
Stavba musí být navržena tak, aby splňovala technické podmínky požární ochrany kladené na přístupové komunikace a nástupní plochy pro požární techniku v souladu s ustanovením § 2 odst. 1 písm. d) a § 12 vyhlášky č. 23/2008 Sb., o technických podmínkách požární ochrany staveb, ve znění vyhlášky č. 268/2011 Sb. (dále jen „vyhláška o technických podmínkách požární ochrany staveb“), dále dle ustanovení § 41 odst. 2 písm. j) vyhlášky č. 246/2001 Sb., o stanovení podmínek požární bezpečnosti a výkonu státního požárního dozoru, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „vyhláška o požární prevenci“), musí PBŘ v příslušném rozsahu obsahovat zhodnocení přístupových komunikací. Samotné posouzení příjezdových komunikací a nástupních ploch musí zohledňovat normativní požadavky čl. 12 ČSN 73 0802 s přihlédnutím ke specifickým požadavkům ČSN 73 0833, ČSN 73 0835.

2) Citace: „za jakých podmínek PBŘ takového projektovaného zdravotnické zařízení, může zcela ignorovat skutečnost, že minimální vzdálenost, do které se fyzicky dostane zásahový požární automobil je cca 61metrů od vstupu do projektovaných prostor, (a to za podmínky že dojde k úplnému zablokování obslužné komunikace pro ostatních cca 10 rodinných domků + provoz hotelu a servisu motocyklů na dané velmi úzké předválečné místní komunikaci, kde není k dispozici místo pro případné zaparkování zásahového hasičského vozidla), nebo musí požární zaparkovat v nejbližší vzdálenosti cca 90metrů (kde už je dostatečná šířka komunikace pro zaparkování)?“.
Odpověď:
V žádosti uvedený příjezd zásahových vozidel HZS ČR do vzdálenosti cca 61 metrů od řešeného objektu nemá oporu v ustanovení § 12 vyhlášky o technických podmínkách požární ochrany staveb a ve smyslu čl. 12 ČSN 73 0802 s přihlédnutím ke specifickým požadavkům ČSN 73 0833, ČSN 73 0835. K problematice zablokování obslužné komunikace je nezbytné dodat, že rozsah poskytování pomoci při mimořádné události je zohledněn v § 1 odst. 2 a § 18 zákona č. 133/1985 Sb., o požární ochrany, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o požární ochraně“). Pozice zastavení zásahových vozidel HZS ČR bude určena velitelem zásahu, který zohlední konkrétní stav mimořádné události. Samotná problematika provozu a parkování na veřejných komunikacích nespadá do věcné příslušnosti HZS hl. m. Prahy.
3) Citace: „za jakých podmínek Požárně Bezpečnostní Řešení takového projektovaného zdravotnické zařízení, může zcela ignorovat skutečnost problematiku související s ČSN 730835 Budovy zdravotnického zařízení?“.
Odpověď:
Stavba musí být navržena tak, aby splňovala technické podmínky kladené na zdravotnické zařízení v souladu s ustanovením § 18 vyhlášky o technických podmínkách požární ochrany staveb, dále dle ustanovení § 41 odst. 2 vyhlášky o požární prevenci musí PBŘ v příslušném rozsahu obsahovat zhodnocení zdravotnického zařízení. Samotné posouzení zdravotnického zařízení musí zohledňovat normativní požadavky ČSN 73 0802 s přihlédnutím ke specifickým požadavkům ČSN 73 0835.
4) Citace: „za jakých podmínek Požárně Bezpečnostní Řešení takového projektovaného zdravotnické zařízení, může zcela ignorovat skutečnost že přízemí budovy (kategorie AZ 1 ambulantní prostory), je projektovaná Ambulantní část přímo propojena schodištěm s 1. patrem, kde jsou tyto prostory v projektu označené jako bytové prostory (obsahují i několik samostatných pokojů=ložnic, spolu s tlačítkovou signalizací, tak jako se používá třeba u záchytky pro detenci pacientů, ale kde lze také reálně (protože jsou prostory propojené) očekávat možnost ubytování personálu, nejen klientů, tedy podle materiálních a věcných znaků lze označit jako kategorie LZ 1 zdravotnická lůžková péče/ubytování. Tato otázka tedy zní, zda PBŘ může „nekorektně“ zamlčet evidentní očekávanou skutečnost zdravotnického ubytování pacientů (nebo lékařů= personálu), protože kritéria PBŘ pro „jakože“ bytové jednotky jsou mnohem benevolentnější a tedy pro investora se jedná o mnohem levnější řešení/variantu.
Odpověď:
HZS hl. m. Prahy nepřísluší hodnotit, jaké jsou záměry investora či zpracovatele PBŘ. V obecné rovině lze sdělit, že normativně není vyloučeno komunikační propojení zdravotnického zařízení skupiny AZ 1 a bytové jednotky. Uvedené stavebně technické řešení musí být relevantně posouzeno v rozsahu § 15 a 18 vyhlášky o technických podmínkách požární ochrany staveb, kdy musí být v rámci PBŘ v příslušném rozsahu aplikovány požadavky uvedené v ČSN 73 0802, ČSN 73 0833 a ČSN 73 0835, včetně specifických požadavků. Skutečnost, zda se v části stavby jedná o bytové jednotky ve smyslu ČSN 73 0833, nebo se jedná o zdravotnické zařízení skupiny LZ 1 ve smyslu ČSN 73 0835, je věcí návrhu a posouzení dle projektové dokumentace, včetně PBŘ.
5) Citace: „za jakých podmínek Požárně Bezpečnostní Řešení takového projektovaného zdravotnické zařízení, může zcela ignorovat skutečnost problematiku ochrany proti šíření požáru vzduchotechnikou např. ČSN 73 0872 nebo ČSN 73 0834, kdy projekt specifikuje jedno tepelné čerpadlo a společnou vzduchotechniku pro celý objekt umístěnou v pokoji jedné garsonky, kdy tato technologie je společná pro všechny/všechno, zatímco PBŘ vytváří dojem separace prostoru přízemí, kde je zdravotnické zařízení a/od horní nástavby s dvěma bytovými jednotkami (jedna z nich je ta garsonka).
V současné době se rozšiřuje výstavba vakcinačních středisek, i zdravotnických zařízení, kde jsou a budou vakcíny (a další terapeutika) podávány. Z praxe je obvyklé, že klient po aplikaci má k dispozici prostor, kde si může po aplikaci krátkodobě odpočinout, neboť u něj mohou vzniknout neočekávané reakce, může dojít ke krátkodobému zmatení, ztrátě orientace, pohybu atd. klienta, což je důvod, proč bývá umístěn ve vyhrazeném prostoru pod dostupným odborným dohledem/k pozorování, zda jeho organizmus podané terapeutikum „akceptoval“ a že není nutné volat „ambulanci“ kvůli mimořádné zdravotní situaci. Osobně se domnívám, že je realistické očekávat, že v případě požáru nebo jiné události, bude reálné očekávat existenci jistě malého, ale nenulového počtu klientů/pacientů, kteří nebudou schopni samostatné evakuace, zcela jistě s ohledem na kapacitu daného zařízení (počet očkovacích míst/kapacita klientů atd.).“

Odpověď:
Stavba musí být navržena tak, aby splňovala technické podmínky kladené na vzduchotechnické zařízení v souladu s ustanovením § 9 odst. 5 vyhlášky o technických podmínkách požární ochrany staveb, dále dle ustanovení § 41 odst. 2 písm. l) vyhlášky o požární prevenci musí PBŘ v příslušném rozsahu obsahovat zhodnocení vzduchotechnického zařízení. Samotné posouzení vzduchotechnického zařízení musí zohledňovat normativní požadavky ČSN 73 0802, ČSN 73 0833, ČSN 73 0835 a ČSN 73 0872, včetně specifických požadavků. V obecné rovině lze sdělit, že vakcinační středisko lze zařadit jako ambulantní zdravotnické zařízení (zdravotnické zařízení skupiny AZ 1), které lze v souladu s přílohou A, pol. 2, ČSN 73 0835 uvažovat jako ambulantní zdravotnické zařízení s obsazeností 90 % osob schopného samostatného pohybu a 10 % osob s omezenou schopností pohybu. Na únikové cesty z prostoru (zdravotnické zařízení skupiny AZ 1) musí být aplikovány příslušné normativní požadavky ČSN 73 0802 a čl. 5.5 ČSN 73 0835.
6) a) Citace: „za jakých podmínek by bylo možné takovou situaci (existence klientů, kteří s určitou pravděpodobností nebudou schopni samostatné evakuace) v projektu zdravotnického zařízení předloženým vypracovaným Požárně Bezpečnostním Řešením zcela ignorovat?.
b) Citace: „… zda by situace mohla být řešena Požárním Evakuačním plánem, kde bude alokováno vždy garantovaně dostatečný počet zaměstnanců, aby garantovaně zabezpečili evakuaci všech imobilních klientů? Je prosím tato otázka bezpečnosti veřejnosti, jako klientů a pacientů veřejného zdravotnického provozu relevantní k PBŘ a zda může být v předloženém projektu zdravotnického zařízení ignorována a takový Evakuační plán nepřiložen?“.

Odpověď:
Ad 6a): Stavba musí být navržena tak, aby splňovala požadavky kladené na únikové cesty v souladu s ustanovením § 10 vyhlášky o technických podmínkách požární ochrany staveb. Dále dle ustanovení § 41 odst. 2 písm. g) vyhlášky o požární prevenci musí PBŘ v příslušném rozsahu obsahovat zhodnocení možnosti provedení evakuace osob, zvířat a majetku a stanovení druhů a počtu únikových cest, jejich kapacity, provedení a vybavení. Samotné posouzení únikových cest musí zohledňovat normativní požadavky ČSN 73 0802, ČSN 73 0833, ČSN 73 0835, včetně specifických požadavků. PBŘ vzhledem k uvedeným skutečnostem nemůže „ignorovat“ posouzení únikových cest.
Ad 6b): Vzhledem k ustanovení vyhlášky o technických podmínkách požární ochrany staveb a ustanovení § 41 odst. 2 vyhlášky o požární prevenci není evakuační plán předmětem stavebního řízení a není tak součástí PBŘ.
7) Citace: „za jakých podmínek Požárně Bezpečnostní Řešení takového projektovaného zdravotnické zařízení, kde se očekává aplikace (i možné skladování) vakcín a dalších terapeutik (s vysokou toxicitou) lze tyto rizikové „podmínky“ možného vzniku toxického aerosolu (únik vakcín/terapeutik) během požáru, nebo během zásahu v předloženém PBŘ zcela ignorovat? (Domnívám se, že tato problematika může souviset s bezpečností osob, provádějících hašení=zásah)“.
Odpověď:
Stavba musí být navržena tak, aby splňovala technické podmínky kladené na zdravotnické zařízení v souladu s ustanovením § 2 a 18 a vyhlášky o technických podmínkách požární ochrany staveb. Dle ustanovení § 41 odst. 2 vyhlášky o požární prevenci musí PBŘ v příslušném rozsahu obsahovat zhodnocení zdravotnického zařízení ve smyslu realizovatelného požárního zásahu. Samotné posouzení zdravotnického zařízení musí zohledňovat normativní požadavky ČSN 73 0802, eventuálně s přihlédnutím ke specifickým požadavkům ČSN 73 0835.
Případná rizika spojená s protipožárním zásahem musí být zohledněna v rámci plnění povinností právnických a podnikajících fyzických osob na úseku požárních ochrany dle § 2 odst. 2 zákona o požární ochraně, přičemž tyto povinnosti vycházejí z míry požárního nebezpečí dle § 4 zákona o požární ochraně.
8) Citace: „za jakých podmínek Požárně Bezpečnostní Řešení takového projektovaného zdravotnické zařízení, kde tyto toxické terapeutika budou skladována a aplikována, zda (PBŘ) musí, nebo nemusí se v předloženém projektu řešit analýzu ohledně prevence možnosti závažných havárií podle zákonu č. 59/2006 Sb ? Tedy abych se zeptal srozumitelně, jsou terapeutika od AstraZeneky, Pfitzeru atd. v gesci tohoto zákona, přestože se jedná o ampulky s mililitry, zatímco zákon hovoří o tunách materiálu? Četl jsem také dostupné Metodické Listy, Bojový Řád jednotek PO a taktické postupy zásahu při dekontaminaci biologických látek (jako jsou např. výše uvedené B-agens), a proto mě opravdu neexistence a neřešení takového reálného rizika (v předkládané projektové dokumentaci a PBŘ) překvapila.“.
Odpověď:
Zákon č. 59/2006 Sb., o prevenci závažných havárií způsobených vybranými nebezpečnými chemickými látkami nebo chemickými přípravky, byl nahrazen v současnosti platným a účinným zákonem č. 224/2015 Sb., o prevenci závažných havárií způsobených vybranými nebezpečnými chemickými látkami nebo chemickými směsmi a o změně zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů (zákon o prevenci závažných havárií). Zákon o prevenci závažných havárií je určen pro objekty, ve kterých je umístěna nebezpečná látka, s cílem snížit pravděpodobnost vzniku a omezit následky závažných havárií na životy a zdraví lidí a zvířat, životní prostředí a majetek v těchto objektech a v jejich okolí. Nastavené parametry uvedené v zákoně o prevenci závažných havárií rozhodují o skutečnosti, zda jednotlivé stavby a provozy musí při svém návrhu a provozu zohlednit požadavky zákona o prevenci závažných havárií. „Metodické Listy, Bojový Řád jednotek PO a taktické postupy zásahu při dekontaminaci biologických látek“ nejsou předmětem PBŘ ve smyslu ustanovení vyhlášky o technických podmínkách požární ochrany staveb a dle ustanovení § 41 vyhlášky o požární prevenci.
9) Citace: „za jakých podmínek Požárně Bezpečnostní Řešení takového projektovaného zdravotnické zařízení, kde se očekává aplikace (i možné skladování) vakcín a dalších terapeutik (s vysokou toxicitou) lze zcela ignorovat riziko úniku aerosolu, nebo jiných toxických sloučenin, spolu se vakcínami/terapeutiky do spodních vod, skrz studnu, která bude součástí čekárny tohoto zdravotnického zařízení? Níže uvedené obrázky je současná venkovní studna, která v projektu zdravotnického zařízení, se přístavbou ocitne nově v prostoru čekárny tohoto zdravotnického zařízení. A právě protože, že studna bude v čekárně, se já, jako účastník stavebního řízení obávám rizika kontaminace spodních vod, neboť se během provozu zdravotnického zařízení jedná o možnost průsaku používaných mnohem agresivnějších činidel a látek pro úklid a dezinfekci než se používá v domácnostech, ale také je zde riziko mimořádného průsaků („úniku“) vakcín, nebo jiných terapeutik používaných lékařským personálem (v případě nehody nebo mimořádné situace). Proto prosím o stanovisko, zda takovou situaci možného rizika havárie „lze“ ignorovat v PBŘ.“.
Odpověď:
HZS hl. m. Prahy vykonává státní požární dozor podle ustanovení § 31 zákona o požární ochraně. V problematice potenciálního úniku či vsaku do studni není HZS hl. m. Prahy dotčeným orgánem státní správy.
10) Citace: „kde přesně jsou specifikovány „běžné“ podmínky pro zásah v objektu, kde z požárního hlediska dochází k „činnosti“ se zvýšeným požárním nebezpečím ?“.
Odpověď:
Činnosti se zvýšeným požárním nebezpečím jsou definovány v § 4 odst. 2 zákona o požární ochraně. Parametry složitých podmínek pro zásah jsou definovány v § 18 vyhlášky o požární prevenci.
11) Citace: „za jakých podmínek by bylo možné požádat o kontrolní ověření, zda vypracovaný předložený PBŘ pro projekt zdravotního zařízení je/byl „bezchybný“. Podle mých informací, například pro energetický průkaz PENB existuje Státní Energetická Inspekce, která má pravomoc PENB nezávisle ověřit a zkontrolovat. Já bych si ale přál, zda existuje možnost takového ověření i pro Požárně Bezpečnostní Řešení, protože z mého dopisu by mohlo být patrné, že mohou existovat určité pochybnosti. Já osobně se domnívám, že to není jen poškození mojí osoby, jako účastníka stavebního řízení, ale že v případě zdravotnického zařízení se jedná i o možnost veřejného ohrožení, a tedy by jistě bylo vhodné zjistit, zda chyby v předloženém PBŘ vznikly pouze z nezkušenosti a neznalosti (kde by se situace mohla vyřešit domluvou a prosbou o vyhotovení nového, opraveného PBŘ), nebo zda se jednalo o vědomě podvodné konání, kdy zkušený expert cíleně zaslal a vypracovat „upravený a modifikovaný“ PBŘ (v souladu s cíli investora) nereflektující „realitu“ a místní „skutečnosti“, což by jistě byla společensky a morálně nežádoucí situace. Někteří autoři PBŘ jsou evidentně finančně motivováni pouze investorem, a pokud jim jediným důsledkem je potom pouze zahlcení kontrolního orgánu stížnostmi na předkládanou kvalitu PBŘ, což lze vidět i ze stanovisek Zprávy o koncepci požární prevence 2018-2021 Č.j.: MV- 6585-6/PO-PRE-2018, a nízká kvalita PBŘ by určitě mohla mít vliv i na požární prevenci (dle mého názoru…). A samozřejmě by tam jistě měl být faktor i společenské závažnosti, neboť chybička u nějaké osamocené garáže má jistě jiný společenský dopad na veřejnost než „problém“ u zdravotnického zařízení v těsné a kompaktní staré zástavbě.“.
Odpověď:
HZS hl. m. Prahy jako věcně a místně příslušný dotčený orgán na úseku požární ochrany ve smyslu ustanovení § 10 a § 11 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, a dle ustanovení § 7 odst. 4 zákona č. 320/2015 Sb., o Hasičském záchranném sboru České republiky a o změně některých zákonů (zákon o hasičském záchranném sboru), ve znění pozdějších předpisů, dále dle ustanovení § 26 odst. 2 písm. b) a § 31 odst. 1 písm. b) zákona o požární ochraně, vykonává činnosti výhradně u staveb kategorie II a III dle § 39 odst. 1 písm. c) a d) zákona o požární ochraně představující vyšší a vysoké nebezpečí z hlediska požární bezpečnosti.
Stavby kategorie 0 a I dle § 39 odst. 1 písm. a) a b) zákona o požární ochraně, tedy stavby, které představují zvláštní či mírné nebezpečí z hlediska požární bezpečnosti, splňující kritéria a charakteristiky stavby podle § 6, 7, 8 a 9 vyhlášky č. 460/2021 Sb., o kategorizaci staveb z hlediska požární bezpečnosti a ochrany obyvatelstva, nespadají do výkonu státního požárního dozoru.

_________________________________________________________________________________________________________________

Poskytnutí informace č.j. HSAA-7496-3/2022

Žadatel dle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, požádal o poskytnutí následujících informací: „Termín zkoušek sirén a jejich umístění v roce 2022. Jaký je předpokládaný termín zkoušek jednotného systému varování a vyrozumění (zkouška sirén). K ověřování provozuschopnosti jednotného systému varování (zkouška sirén) je vyhlašován na základě kterého zákona v platném znění. Jsou dopředu známy datumy a časy provozuschopnosti zkoušek sirén. Umístění centrálně spouštěných poplachových sirén Hlavní město Praha a Stč. kraj“.

Žadateli byla poskytnuta následující informace: Ověřování provozuschopnosti jednotného systému varování a vyrozumění se provádí zpravidla každou první středu v měsíci ve 12:00 hod. akustickou zkouškou koncových prvků varování zkušebním tónem a je vyhlašováno v souladu s ustanovením § 11 odst. 1 vyhlášky č. 380/2002 Sb., k přípravě a provádění úkolů ochrany obyvatelstva.
Mapu s umístěním sirén (koncové prvky varování) na území hlavního města Prahy naleznete na webových stránkách https://www.geoportalpraha.cz/cs/mapy/mapa-online v sekci Bezpečnost/sirény nebo na webových stránkách: https://bezpecnost.praha.eu/mapy/ukryti-a-sireny.
Ohledně umístění sirén (koncových prvků varování) na území Středočeského kraje se můžete obrátit na Hasičský záchranný sbor Středočeského kraje.
Podrobné informace týkající se sirén, včetně jejich počtu, druhů, rozmístění, pravidelných zkoušek, pravidelné údržbě a informací o tom, kdo je oprávněn sirény spouštět, naleznete na webových stránkách Hasičského záchranného sboru České republiky: https://www.hzscr.cz/clanek/informacni-servis-zpravodajstvi-2021-duben-sireny.aspx.

_________________________________________________________________________________________________________________

Poskytnutí informace č.j. HSAA-9249-2/2022

Žadatel dle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, požádal o poskytnutí následující informace: "Kolik zaměstnanců HZS hl. m. Prahy (pokud někdo takový je) má souhlas s provozováním „Vybrané činnosti ve výstavbě“ podle zákona č. 50/1976 Sb, ve znění pozdějších předpisů?"

6dadateli byla k tomuto poskytnuta informace ve znění:  Žádnému příslušníkovi HZS hl. m. Prahy nebyl udělen souhlas s výkonem jiné výdělečné činnosti (dle § 48 odst. 2 zákona č. 361/2003 Sb., o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů, v platném znění), jehož předmětem je provozování „vybraných činnosti ve výstavbě podle zákona č. 50/1976 Sb. ve znění pozdějších předpisů“.

_________________________________________________________________________________________________________________

Poskytnutí informace č.j. HSAA-10636-3/2022

Žadatel dle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, požádal o poskytnutí  informací z evidence úkrytového fondu. Požadované informace, které má HZS k této problematice k dispozici, jsou zveřejněny na stránkách  https://www.geoportalpraha.cz/cs/mapy/mapa-online.

_________________________________________________________________________________________________________________

Poskytnutí informace č.j. HSAA-11673-3/2022

Žadatel dle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, požádal o poskytnutí  informací o provedených zásazích HZS hl. m. Prahy ev. č. 1117003097 ze dne 20. dubna 2017  a ev. č. 1117001686 ze dne 21. dubna 2017 v areálu společnosti  Howden ČKD Compressors, s.r.o. v Praze 9. Žadateli byly poskytnuty informace ze zpráv o zásazích  a byl informován o možnosti nahlédnutí do spisu po prokázání právního zájmu.  

_________________________________________________________________________________________________________________

vytisknout  e-mailem